Apr 18, 2014

hormon

salam ,

lately ni kan tak tahu kenapa , rasa diri ni macam sensitif semacam je ....
aku bukan jenis orang yng cepat sensitif , SERIUS cakap TAK!!!

sangat lah x cool okeh orang yang cepat sensitif ni , x adventure betul, semua benda yang nak buat , nak cakap kena pikir betul2 kalau tak alamatnya macam bercakap dengan " THE GREAT WALL OF CHINA " kau tau tak ? Heh 

so aku x nak la tergolong dalam golongan tu , entah lah kenapa tetiba akhir2 ni jadi macam ni pulak. tapi aku x der sensitif sangat, tak ! cuma kalau dulu orang cakap lah apa2 , kutuk2 ke , buat prank babi ke aku langsung tak kisah " mampuih kau lah nak buat apa2 pun, maleh aku nak layan " camtu je reaction aku . tapi sekarang macam tak boleh nak control sikit perasaan < ni bukan sentap eh , kalau sentap tu cerita lain > , sekarang ni boleh dikatakan hampir setiap hari rasa frust sebab apa pun aku x tau , rasa macam down gila , sometimes rasa macam tak der orang pedulik dah pun kau ada kat sebelah atau tak. sedih betul .

konfius betul aku kenapa lah jadi macam ni , sebab aku ni bukan jenis orng yang sensitif, hemmm hormon kot??? tapi kalau betul masalah hormon harap2nya cepat2 lah kembali normal , x tahan macam ni .

No comments: