Dec 28, 2013

Deleted

hye
setelah lama aku pendam akhirnya terluah jugak hari ni .
ecececececece macam bodo je ayat :-)

lama dah aku niat nak start blogging balik walaupun bakat bercerita aku x da ! ZERO
hari ni baru start kemas balik blog kapcai aku ni .

rasa macam nak tergelak pulak doh, baca post yang dulu2 macam budak tak matang jer postnya aku dulu ada niat nak jadi femes tu pasal gigih nak berbelog hahahahahahaha nak buat macam mana otak tu x berapa nak betul kahkahkahkahkah. yelah aku pun ada keinginan nak jadi pemes jugak! pemes di alam maya ala2 misteri gitu hahahahahahahaha ~ 

boleh dikatakan 85% jugak lah aku ubah, tapi theme aku tetap sama , sebab theme tu nampak cute PMSL
aku delete semua benda yang boleh membuatkan aku jadi " attention seeker " dulu , itu semua dulu , zaman beberapa tahun yng x matang lagi. ni dah 16 tahun 12 bulan 28 hari hidup, boleh dikatakan dah boleh berfikir sendiri mana yng baik mana yng boleh mana yang tak boleh.  lagi beberapa hari je lagi bertukar kepada  sweet seventeen kahkahkahkah spm cb!

url pun aku ubah jugak , harap maaf kalau ada yang x selesa dengan url baru aku . tapi aku rasa tak da orang pun yng kesah sebab tak da siapa pun yang  nak kesah. jadi biar aku je yang kesah :) 

ayat aku semua tunggang langgang sebab aku x pro dalam bahasa melayu walaupun parents aku dua2 orang malaysia dan semua family aku fasih berbahasa malaysia termasuk lah aku , tak bermakna aku fasih berbahasa malaysia and aku x hebat menjawab karangan bm dalam exam, frust betul aku final exam aku form 4 beberapa bulan yng lepas dapat B+ je cb 74 ! satu je lagi boleh dapat A- pfffff 

No comments: